در حال بارگذاری ...
به نقل از انجمن نمایش گچساران

ارزیابی نمایش های متقاضی اجرای عمومی توسط شورای نظارت در گچساران

نمایش های "چفترچین" به نویسندگی مسلم نارکی و کارگردانی مشترک مسلم نارکی و نیلوفر حسینی از گروه تئاتر سفیر، "زل زدن به چشم گاوی که لیکه میزد" به نویسندگی حسن ذاکری و کارگردانی داوود پارسا از گروه تئاتر پارسا و بازبینی نمایش "به وقت گرینویچ" به نویسندگی کوروش شمس و کارگردانی امیر پالش از گروه تئاتر کوچه باحضور اعضای شورای نظارت تئاتر شهرستان بازبینی شدند.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد مهرداد علی پور گفت: تئاتر برای مردم و تداوم اجرای عمومی در گچساران مهمترین برنامه انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران است.

مهرداد علی پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان گچساران ضمن تقدیر وتشکر از گروه های نمایشی گفت: نمایش هایی که اجرا شدند و هیئت انتخاب آن را مشاهده و تأیید نمودند با محوریت موضوعات اجتماعی، دفاع مقدس و آداب و رسوم منطقه نوشته و کارگردانی شدند.

این کارگردان تئاتر گفت: انجمن نمایش گچساران با شعار تئاتر برای همه و تولید آثاری مبتنی بر نیازهای مردم و ایجاد بستری مناسب برای تداوم ارتباط مردم با تئاتر و توانمندسازی هنرمندان تئاتر از طریق اجرای عمومی مهیای هرگونه تلاش برای بهتر شدن هستیم.

لازم به ذکر است این نمایش ها از 26 مردادماه میزبان علاقمندان به تئاتر در پلاتوی شهید ماندنی زاده واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران هستند.




نظرات کاربران