در حال بارگذاری ...

نمایش «اَنبه کال» در یاسوج به روی صحنه رفت

نمایش "اَنبه کال" به نویسندگی رضا دانش پژوه و کارگردانی مشترک طاهره عبدالله پور و بابک جمشیدی وابسته به انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد از یازدهم تا پانزدهم شهریورماه ۱۳۹۸ در پلاتو حسین پناهی یاسوج به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد: بابک جمشیدی گفت: اجرای نمایش "اَنبه کال"   از یازدهم تا پانزدهم شهریورماه در پلاتو حسین پناهی یاسوج میزبان علاقمندان تئاتر بود.

این کارگردان تئاتر خلاصه نمایش را چنین عنوان کرد: اَنبه کال قصه زوج جوان هندی  را روایت می کند که اولا از نظر جغرافیایی و دوما از نظر خانوادگی با هم متفاوتند. اما تلاش مرد خانه برای نجات خانواده بی ثمر است.  فضای این قصه در محله ای در شهر پونای هندوستان اتفاق می افتد که از نظر جغرافیایی و فرهنگی شهر میانگینی محسوب می شود.

بابک جمشیدی در ادامه گفت: زندگی قشر ضعیف جامعه در این شهر دارای نوع تظاهر شرافتمندانه است. اما زندگی  این قشر در شهر پر تمتراقی مثل بمبئی که مرکز زرق و برق ایالت است طور دیگری جریان دارد. سرعت و شتاب آن به شکلی ست که یا باید همراه با سرعت شهر بدوی یا اینکه از سر راه دیگران کنار بروی.

بر اساس این گزارش، در این نمایش، بابک جمشیدی , ساغر نعمتی , علیرضا خلعتبری , زهره شجاعیان و علی امامی بازی می کنند.

سایر عوامل نمایش "اَنبه کال" عبارتند از: نویسنده: رضا دانش پژوه، کارگردانی مشترک: طاهره عبدالله پور و بابک جمشیدی، منشی صحنه: سهیلا عبدالی، طراح و اجرای دکور: بابک جمشیدی، طراح لباس، طراح و اجرای گریم: ساغر نعمتی، انتخاب موسیقی : رضا دانش پژوه، طراحی نور : پویا انصاری، عکاس: پژمان امیر نژاد هستند.




نظرات کاربران