در حال بارگذاری ...

پایان اجرای نمایش «زمستان بود، پرنده بودم من» در یاسوج

نمایش «زمستان بود، پرنده بودم من» به نویسندگی مرتضی دستمرد و کارگردانی مشترک یوسف علی آبادی و مجید نیک پور کاری از گروه تئاتر هلیا وابسته به انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد از یازدهم تا پانزدهم شهریورماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۷ در پلاتو سید یونس آبسالان یاسوج به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، یوسف علی آبادی گفت: اجرای نمایش "زمستان بود، پرنده بودم من" از یازدهم تا پانزدهم شهریورماه در پلاتو سید یونس آبسالان یاسوج میزبان علاقمندان تئاتر بود.

این کارگردان تئاتر خلاصه نمایش را چنین عنوان کرد: پاییز شخصیت این روایت مالیخولیایی، طی حکمی که از طرف ناشناسی صادر می شود؛ به اجبار، به زندگی اسفناک گذشته اش بر می گردد و به طور جنون آمیزی اتفاق های هولناکی که طی سال های گذشته دور برایش رخ داده است را دوباره زندگی می کند. بلکه معنا و مفهوم زندگی از دست رفته را دریابد.

یوسف علی آبادی در ادامه گفت: ولی پاییز گذشته ای را زندگی می کند که روایت اش جز مرگ و زندگی فلاکت بار، دیگر چیزی نیست. همین بود معنا و حقیقت پنهان زندگی

بر اساس این گزارش، در این نمایش، شقایق معنوی، سمیرا پرداس، نگین روستایی، سیما کشاورز و نیلوفر درفش بازی می کنند.

سایر عوامل نمایش "زمستان بود، پرنده بودم من" عبارتند از: نویسنده: مرتضی دستمرد، کارگردانی مشترک یوسف علی ابادی و مجید نیک پور،اجرای نور و موسیقی: پژمان بیباک ، اجرای دکور: مجید نیک پور هستند.




نظرات کاربران