در حال بارگذاری ...
به گزارش انجمن نمایش

نمایش «مادرمانده» در یاسوج به صحنه رفت

نمایش "مادر مانده" به نویسندگی حمیدرضا آذرنگ و کارگردانی رامین حامدی راد وابسته به انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد از یازدهم تا پانزدهم شهریورماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۷ در پلاتو سید یونس آبسالان به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، رضا رفیعی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان گفت: نمایش "مادرمانده" به کارگردانی رامین حامدی راد و بازیگردانی محمد ابوعلی با همراهی میترا توکل پور صالح به عنوان دستیار کارگردان و الهام کشاورزی به عنوان مشاور کارگردان با مدت زمان تقریبی ۷۰ دقیقه تهیه شده است.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان گفت: رامین حامدی راد در کارگردانی چنین متون نمایشی هنوز به پختگی کامل نرسیده، اما لازم است که پذیرفت رامین حامدی راد همین قدر که جسارت آمیز، گام در این وادی می‌نهد و افکار و عقاید خود را همسو با نویسنده در قالب بازی های تئاتری به روی صحنه می برد، قابل تقدیر و ستایش است.  

به گفته ی رامین حامدی راد: شخصیت های نمایش به گونه ای هستند که تشخیص خوب و بد بسیار دشوار است و هر یک با دلایل منطقی که ارائه می‌کنند خود را محق می دانند. مادر که خاطرات جوانی را در آن خانه می بیند و وابستگی قلبی که به همسر از دست داده دارد و نیز امید به بازگشت حبیب از جبهه مانع از فروش خانه می‌شود و فرزندان نیز ترفندهای گوناگونی را ارائه می‌کنند تا مادر را وادار به فروش نمایند و به اهداف مادی خویش دست یابند.

بر اساس این گزارش، در این نمایش، بازیگران (به ترتیب ورود به صحنه): الهام کشاورزی، محمد ابوعلی، میترا توکل، تندیس جعفری، حسن فقهی مقدم، زینب جانبازی و مهردادکاظمی هستند.

سایر عوامل نمایش "مادر مانده" عبارتند از: نویسنده: حمیدرضا آذرنگ، کارگردان رامین حامدی راد، مدیر صحنه: فضیلت محسنی، منشی صحنه: مهشید جانبازی، طراح لباس: میترا توکل پورصالح، طراح‌نور و دکور: محمد ابوعلی، پخش نور و موسیقی: مهشید جانبازی، طراح پوستر: سعید صدری سوق، آهنگساز: فرشید اوج هستند.

با تشکر از: محمدعلی پیرسبزی، میررضارفیعی، رضاگشتاسب، رضایوسفیان، عباس روشنک، دکترامیرخاکسار و‌کلیه عزیزانی که در راستای تولید این اثر ارزنده ما را همراهی نمودند.




نظرات کاربران