در حال بارگذاری ...
به گزارش انجمن نمایش

اجرای نمایش" کوچه مختار بود و ساسان بود و سیمین" در یاسوج

نمایش" کوچه مختار بود و ساسان بود و سیمین" به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی محمود خرم آزادی در پلاتو حسین پناهی یاسوج به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد؛ نمایش" کوچه مختار بود و ساسان بود و سیمین" کاری از گروه تاتر آراکس وابسته به انجمن هنرهای نمایشی یاسوج از 5 تا 10 مردادماه در یاسوج به روی صحنه رفت.

محمد خرم آزادی خلاصه نمایش " کوچه مختار بود و ساسان بود و سیمین" را چنین بیان کرد: سرگذشت عبدالعظیم معلم سخت گیر دهه شصتی هست که به نوعی باعث رفتن مختار و ساسان و سیمن از کوچه بوده و حالا دچار عذاب وجدان شده و هر طرف خود آنها را می بیند و باهاشون حرف می زند و گاهی هم دعوا و جدل دارد...

این کارگردان تئاتر گفت: راستی بهتر است بدانید که مختار در جنگ شهید شده و ساسان هم که پسر عبدالعظیم هست در هواپیمای مسافربری ایرباس به همراه مادرش شوکت برای همیشه از این دنیا پرواز می کنند و سیمین هم برای همیشه از کوچه رفته، کجا رفته و چه می کند رو نمی دانیم.

بر اساس این گزارش در این نمایش محمود خرم آزادی- آیت کاظمی- شاناز خلفی- حنانه حسنی-سوشا بستان بازی می کردند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: نویسنده : رضا گشتاسب، کارگردان: محمود خرم آزادی، طراح پوستر و بروشور: عبدالصادق خاکنژاد، طراح صحنه: محمود خرم آزادی، طراح لباس: ناهید کاووسی، طراح موسیقی: فردین یزدانی اصل، طراح نور: علی اکبر عبدیانی نژاد، طراح گریم: ندا اورنگ، اجرای نور: مژگان ارجمند، اجرای موسیقی: میترا قدمی، مدیر صحنه: آسیه جزینی، منشی صحنه: مژگان ارجمند، دستیار کارگردان: ناهید کاوسی، مشاور کارگردان: ایرج شریفی می باشند.




نظرات کاربران