در حال بارگذاری ...

برگزاری کارگاه نمایشنامه‌نویسی دفاع مقدس در یاسوج

رئیس انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کارگاه نمایشنامه‌نویسی دفاع مقدس با حضور نمایشنامه‌نویسان مطرح کشور در یاسوج خبر داد.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، رضا رفیعی رئیس انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر، گفت: این کارگاه آموزشی دو روزه با حضور عبدالحی شماسی نویسنده، کارگردان‏ و استاد دانشگاه در روزهای سی‌ام مهرماه و یکم آبان‌ماه 1398 در دو نوبت صبح و عصر در سالن کنفرانس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد واقع در گلستان ششم یاسوج برگزار می‌شود.

رفیعی با اشاره به اینکه نشست روز نخست کارگاه روز سه‌شنبه ساعت 15 و جلسه روز چهارشنبه از ساعت 9 صبح و بعداز ظهر از ساعت 15 برگزار می‌شود، بیان کرد: از عموم علاقه مندان و هنرمندان حوزه نمایشنامه‌نویسی و تئاتر برای حضور در این کارگاه آموزشی دعوت می‌شود.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اضافه کرد: اجرای کارگاه نمایشنامه‌نویسی دفاع مقدس به همت مدیریت هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان، معاونت امورهنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و واحد نمایش حوزه هنری استان برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

انجمن هنرهای نمایشی خبرداد

اجرای نمایش خیابانی «معرکه» در لنده
انجمن هنرهای نمایشی خبرداد

اجرای نمایش خیابانی «معرکه» در لنده

نمایش «معرکه» تولید تئاتر بچه های مسجد توسط هنرمندان گروه تئاتر آسمان به کارگردانی یاسر خالقی با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان در مساجد، مدارس و میادین شهر لنده، روستاهای ایدنک، سرآسیاب و مال ملا به روی صحنه رفت.

|

برگزیدگان سی و پنجمین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

برگزیدگان سی و پنجمین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد با معرفی نفرات برگزیده در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد و در بخش صحنه‌ای دو نمایش «لولیدن در آخرین خواب کسی که هرگز نخوابیده بود» به کارگردانی داود پارسا و «نسناس» به کارگردانی مسلم نارکی از گچساران را و بخش ...

|

نظرات کاربران