در حال بارگذاری ...

برگزاری کارگاه نمایشنامه‌نویسی دفاع مقدس در یاسوج

رئیس انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کارگاه نمایشنامه‌نویسی دفاع مقدس با حضور نمایشنامه‌نویسان مطرح کشور در یاسوج خبر داد.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، رضا رفیعی رئیس انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر، گفت: این کارگاه آموزشی دو روزه با حضور عبدالحی شماسی نویسنده، کارگردان‏ و استاد دانشگاه در روزهای سی‌ام مهرماه و یکم آبان‌ماه 1398 در دو نوبت صبح و عصر در سالن کنفرانس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد واقع در گلستان ششم یاسوج برگزار می‌شود.

رفیعی با اشاره به اینکه نشست روز نخست کارگاه روز سه‌شنبه ساعت 15 و جلسه روز چهارشنبه از ساعت 9 صبح و بعداز ظهر از ساعت 15 برگزار می‌شود، بیان کرد: از عموم علاقه مندان و هنرمندان حوزه نمایشنامه‌نویسی و تئاتر برای حضور در این کارگاه آموزشی دعوت می‌شود.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اضافه کرد: اجرای کارگاه نمایشنامه‌نویسی دفاع مقدس به همت مدیریت هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان، معاونت امورهنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و واحد نمایش حوزه هنری استان برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران