در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر شادن

اجرای عمومی نمایش "سیب با قطار بعدی می رسد" در گچساران

نمایش "سیب با قطار بعدی می رسد" به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردان محمدصالح کرمی کاری از گروه تئاتر شادن وابسته به انجمن نمایش استان در پلاتو شهید ماندنی زاده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، نمایش "سیب با قطار بعدی می رسد" به کارگردانی محمدصالح کرمی کاری از گروه تئاتر شادن از 15 تا 24  شهریور ۱۳۹۸ به مدت 9 شب ساعت 18  در پلاتوی شهید خلیل مندنی زاده  در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران واقع در کوی ادارات روبروی تالار فرهنگیان پذیرای مردم عموم برای اجرا  بود.

محمدصالح کرمی گفت: خلاصه داستان نمایش بر گرفته از تراژدی آگاممنون اثر جاودانه ی آشیل می باشد که این بار در بستری نقادانه و گروتسک نسبت به اصل اثر روایت می گردد...

این کارگردان نمایش در ادامه گفت: جنگ تروا در گرفته و علل پیدایش آن و عواقب بعد از آن با استعاره های مرتبط به انسانِ اکنون بررسی می شود.

بر اساس این گزارش در این نمایش محمد صالح کرمی ... اورستیا، امیر صالح خرم آبادی ... تازه وارد و صدا، افشین خدری ... پاریس، زهرا ملکی ... کلوتایمنسترا، فرناز سیفی ... هلن، علیرضا عبدی زاده ... فرم و صحنه، حیدث زارع پور ... افی ژنی، محمد باقر خماسی پور ... منلاس و رضا سوسنی ... اگاممنون بازی می‌کنند.

سایر عوامل نمایش عبارتند از: طراح صحنه و نور و لباس  محمد صالح کرمی، طراح پوستر و بروشور محسن نیک پور، انتخاب موسیقی محمد صالح کرمی، اجرای نور فخرالسادات سلیمی آشتیانی، اجرای موسیقی  مریم جعفری دیل حضور دارند.




نظرات کاربران