در حال بارگذاری ...
توسط گروه شادان

«دست هایت کو مم حسن» در یاسوج به روی صحنه رفت

نمایش " دست هایت کو مم حسن " کاری از گروه تئاتر شادن وابسته به انجمن هنرهای نمایشی به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی رضا کرمی زاده به سفارش واحد نمایش حوزه هنری استان و همکاری انجمن هنرهای نمایشی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و بسیح هنرمندان در پلاتو حسین پناهی در حال اجراست.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد ، نمایش " دست هایت کو مم حسن " به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی رضا کرمی زاده  از8 تا 14 آبانماه 1398  در دو سانس ساعت 18 و 20 در پلاتو حسین پناهی میزبان علاقمندان به تئاتر است.

رضا کرمی زاده در مورد طرح نمایش "دست هایت کو مم حسن" گفت: چند همکلاسی رفته اند به جبهه. مم‌حسن که همه چیز را فراموش می کند گاهی خاطرات پراکنده ی آن روزها را به یاد می آورد.

کارگردان نمایش " دست هایت کو مم حسن " در ادامه چنین بیان کرد: روزی که نرگس گلی به آزادی آمده بود و همان روز روی برکه اژدها او را برای همیشه می برد و خانواده اش برای همیشه می‌روند. یوسف که بچه هست و بلد نیست سوت بزند که نیروهای خودی را به کشتن ندهد. علی سینا، کاظم...مادرانی که بچه هایشان را از مم حسن می خواهند اما مم حسن هیچ چیز را به یاد ندارد.

بر اساس این گزارش در این نمایش اکبرآئین، مهرداد علی پور، نازنین نادرپور، پوریا نیک اقبالیان و بهنام مهدی پور بازی می کنند.

سایر عوامل نمایش "دست هایت کو مم حسن" که در تولید این تئاتر همکاری داشته اند عبارتند از نویسنده رضا گشتاسب، کارگردان رضا کرمی زاده، طراح و اجرای موسیقی جواد طالبی گنجه ای، طراح نور، پوستر و بروشور سید حمید جوکار، ساخت دکور شهرام شیبانی، عنایت صالح پور، مصطفی نوری، عکاس اسحاق آقایی، روابط عمومی و تبلیغات و پشتیبانی میر رضا رفیعی، هماهنگی مصطفی لاهوتی نژاد، مدیر صحنه سعید گشتاسب، تدارکات علی احمدی و کیانوش کریمی، منشی صحنه آریا انصاری و سرپرست گروه رضا گشتاسب هستند.

 




نظرات کاربران