در حال بارگذاری ...
کارگردان نمایش «دست هایت کو مم حسن» عنوان کرد:

تئاتر کهگیلویه و بویراحمد نیازمند شکل‌دهی دوباره است

رضا کرمی زاده کارگردان نمایش "دست هایت کو مم حسن" درحاشیه اجرای عمومی این نمایش در یاسوج گفت: نمایش "دست هایت کو مم حسن" به نویسندگی رضا گشتاسب به منظور شرکت در بیست و دومین جشنواره ملی فتح خرمشهر؛ تولید مشترک واحد نمایش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد و انجمن هنرهای نمایشی استان می باشد.

به گزارش تئاتر کهگیلویه وبویراحمد؛ این کارگردان تئاتر افزود: این نمایش 10 اجرای عمومی از 9 تا 13 آبان و روزی دو سانس در پلاتو حسین پناهی یاسوج داشت که مورد استقبال بی نظیر مخاطبان صورت گرفت که اگر این اجراها به طور مداوم صورت بگیرد روز به روز بر مخاطبان تئاتر افزوده خواهد شد.

رضا کرمی زاده با اشاره به مراحل قبل از اجرا تصریح کرد: این نمایش حدود سه ماه تمرین داشت تا به مرحله اجرا عمومی رسید.

وی با اشاره به هدف از انتخاب این نمایشنامه گفت: هر کارگردانی هر کاری تولید می کند با توجه به حس قلبی که به نمایشنامه دارد آن را انتخاب می کند و انتخاب این نمایشنامه برخواسته از حس درونی بود.

کارگردان نمایش دست هایت کو مم حسن تصریح کرد: بازیگران این نمایش اکبر آئین، نازنین نادر پور، مهرداد علی پور، پوریا نیک اقبالیان و بهنام مهدی پور هستند.

وی با اشاره به وضعیت تئاتر در استان افزود: در چند سال اخیر تئاتر استان افت شدیدی داشته است که نیاز به شکل دهی دوباره توسط نسل های جدید است.

وی اظهار کرد: بیست و دومین جشنواره ملی فتح خرمشهر که در  بین ۳۰۰ اثر ارسال شده به این جشنواره، حدود ۵۰ اثر انتخاب شد که بعد از بازبینی حضوری این آثار  ۱۲ اثر بصورت نهایی پذیرفته شد که نمایش دست هایت کو مم حسن نیز از این آثار راه یافته به مرحله نهایی است.

کارگردان نمایش " دست هایت کو مم حسن" تصریح کرد: از سرهنگ حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح، محمد شریف اسلامی رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه وبویراحمد و رضا رفیعی رئیس انجمن هنرهای نمایش استان که در این مسیر ما را یاری کردند، تقدیر و تشکر می کنم.

تئاتر استان نیازمند شکل دهی دوباره/ استقبال مخاطبان از نمایش « دست هایت کو مم حسن » بی نظیر بود.




نظرات کاربران