در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد؛

راهیابی دو نمایش از کهگیلویه و بویراحمد به سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

«صدمین سالگرد فتح گریه» از گچساران و «دست‌ هایم کو مم حسن» از یاسوج به نمایندگی از تولیدات انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد به سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافتند.

به گزارش  تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد، «محمدعلی پیرسبزی» در این زمینه، گفت: دو نمایش «صدمین سالگرد فتح گریه» به نویسندگی صابر محمدی و کارگردانی مهرداد علی‌ پور از گچساران و «دست‌ هایم کو مم حسن» به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی رضا کرمی زاده از یاسوج به نمایندگی از تولیدات انجمن هنرهای نمایشی  استان کهگیلویه و بویراحمد به  سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافته اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایش «چند روایت نامعتبر از آنچه نمی‌ دیدیم» به نویسندگی رضا گشتاسب نویسنده هم استانی و کارگردانی کریم علی‌خواه از استان آذربایجان غربی (ارومیه) نیز به این جشنواره راه یافته است.

بر اساس این گزارش در نمایش "صدمین سالگرد فتح گریه" بهناز مندنی زاده، محمدرضا انصاری، رضا علی پور، مجتبی برزی، مرتضی یزدانخواه، سعید روزبه، عیسی حیدری، محمود دشتی، مهدی نارکی، محمد پورفریحی، میثم پورفریحی، محمدرضا مبارکی، سامان مردانی، فرید برزی، الهه عباسی، مانی علی پور و ستایش موسوی بازیگری و ایفای نقش این نمایش را برعهده داشتند.

نمایش "دست‌ هایم کو مم حسن" به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی رضا کرمی زاده از یاسوج نیز در جشنواره ملی فتح خرمشهر با ۱۱ اثر دیگر از سراسر کشور به رقابت پرداخت. این کار در نیمه دوم آبان ماه امسال در  این جشنواره ملی خرمشهر به روی صحنه فت. نویسنده نمایش رضا گشتاسب بوده و رضا کرمی زاده کارگردان این اثر نمایشی دفاع مقدس را بر عهده داشت.

لازم به ذکر است در نمایش "دست هایت کو مم حسن" اکبر آیین، نازنین نادرپور، مهرداد علی پور، بهنام مهدی پور، پوریا نیک اقبالیان و جواد طالبی گنجه ای در این کار به ایفای نقش می پردازند.




نظرات کاربران