در حال بارگذاری ...
مدیرکل هنرهای نمایشی تأکید کرد؛

ابلاغی برای بازگشت محدودیت‌ها نداشتیم

مدیرکل هنرهای نمایشی درباره بحث های مطرح شده درباره احتمال بازگشت محدودیت‌های بهداشتی و لغو فعالیت‌ها و اجراهای تئاتری تأکید کرد هنوز ابلاغی به ما درباره بازگشت محدودیت‌ها ارائه نشده است.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایران تئاتر به نقل از مهر قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره بحث‌هایی که طی روزهای اخیر در خصوص احتمال بازگشت محدودیت‌های بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا و لغو مجدد فعالیت‌ها و اجراهای تئاتری مطرح شده است،  گفت: ما همچنان براساس آخرین ابلاغ وزارت ارشاد و طبق تاریخ تعیین شده، از اول تیر فعالیت رسمی تئاتر و اجراهای تئاتری را بعد از چند ماه تعطیلی از سر می‌گیریم.

وی تأکید کرد: ما هم درباره بحث‌های احتمال بازگشت محدودیت‌های بهداشتی از سوی ستاد کرونا و لغو دوباره اجراها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری شنیده‌ایم و در این خصوص پیگیری کردیم. هنوز در این زمینه ابلاغی به ما نشده است و به همین خاطر بر اساس ابلاغ قبلی فعالیت‌ها را از سر می‌گیریم.

مدیرکل هنرهای نمایشی در پایان سخنان خود تأکید کرد: از یکشنبه اول تیرماه تعدادی از سالن‌های تئاتر نمایش‌هایی را روی صحنه خواهند برد.




نظرات کاربران