در حال بارگذاری ...
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

از چاپ نمایشنامه‌های حوزه دفاع مقدس حمایت می‌کنیم

سرهنگ امیرعباس آسمند گفت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از چاپ نمایشنامه‌های تولیدی در حوزه دفاع مقدس این استان حمایت می‌کند.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ امیرعباس آسمند مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در آیین رونمایی از 2 عنوان کتاب نمایشنامه دفاع مقدس، اظهار داشت: هنرمندان نمایشنامه‌نویس این استان تاکنون در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام‌های بلندی برداشته‌اند که جای تقدیر دارد.

وی فرهنگ و هنر را زیربنای توسعه هر جامعه‌ای عنوان کرد و افزود: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، تاکنون اقدامات خوبی برای حمایت از نمایشنامه‌ها و فیلم‌نامه‌های حوزه دفاع مقدس انجام داده که این حمایت‌ها همچنان ادامه دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال‌های اخیر، حدود 98 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس استان به چاپ رسیده که ده‌ها مورد از این کتاب‌ها، در قالب نمایشنامه منتشر شده است.

آسمند با بیان اینکه امیدواریم در سال 99 هم نمایشنامه‌نویسان استان در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس، آثار خوبی را تولید کنند، عنوان کرد: امسال تولید 50 عنوان کتاب در قالب‌های مختلف شامل فیلمنامه، نمایشنامه، خاطره، زندگینامه، رمان، تاریخ شفاهی، شعر، پژوهش و غیره در دستور کار قرار گرفته که تعدادی از این کتاب‌ها به حوزه نمایش اختصاص می‌یابد.

بیژن علیبازی معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین با تقدیر از اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به خاطر حمایت از چاپ کتاب، گفت: در بحث هنرهای نمایشی، تجسمی و فیلم کارهای خوبی در حوزه دفاع مقدس انجام شده که امیدواریم تداوم پیدا کند.




نظرات کاربران