در حال بارگذاری ...
سید ایرج کاظمی خبر داد

اجرای نمایش خیابانی گوهر در یاسوج و گچساران

نمایش گوهر کاری از گروه" تئاتر وار" به کارگردانی مجید نیک پور در یاسوج و گچساران اجرا رفت

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، نمایش خیابانی گوهر کاری از گروه تئاتر وار به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی مجید نیک پور در دومین جشنواره تیاتر خیابانی قران و عترت استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرهای یاسوج و گچساران به اجرا گذاشته شد.

"نمایش گوهر در مورد زنی است با  چادری از همان چادر های گل گلی و قفسی که کبوتری در آن است در ترمینال مشهدبه دنبال گرفتن ماشین برای برگشتن به  نیشابور این سو و ان سو می رود اما …"

عوامل نمایش گوهر عبارتند از؛ بازیگر هانیه خدیوی نسب، نویسنده پژمان شاهوردی، کارگردان مجید نیکپور، دستیارکارگردان یوسف علی آبادی، مشاور کارگردان پویا انصاری، مدیر صحنه فاطمه عالی نژاد و سرپرست گروه ثارالله آذریتون می باشند.

دومین جشنواره تئاتر خیابانی با مفاهیم علوم قرآنی به دبیری سید ایرج کاظمی جو، به میزبانی شهرستان کهگیلویه برگزار و با اجرای پنج اثر از شهرستان های بویراحمد، بهمئی، گچساران، لنده و کهگیلویه به کار خود خاتمه داد.

شایان ذکر است این جشنواره به صورت آنلاین پذیرای مخاطبان و علاقمندان هنرهای نمایشی بود که به گفته رضا رفیعی دبیر اجرایی این جشنواره با استقبال بینظیری همراه بود.

 




نظرات کاربران