در حال بارگذاری ...
انجمن هنرهای نمایشی خبر داد

اجرای نمایش خیابانی "سد معبر" در گچساران

نمایش "سد معبر" کاری از گروه" تئاتر پارسا" به کارگردانی داوود پارسا در گچساران اجرا رفت

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، نمایش خیابانی "سد معبر" کاری از گروه تئاتر پارسا به نویسندگی و کارگردانی داوود پارسا در دومین جشنواره تیاتر خیابانی قران و عترت استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان گچساران با پوشش آنلاین در محوطه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران به روی صحنه رفت.

داوود پارسا خلاصه نمایش"سد معبر" را چنین بیان کرد: دو برادر دوقلو به اسم سلطان و سلیمان در گذشته و زمان کودکی در یک کلاس با هم درس میخواندند که روزی معلم از آنها خواست که برای فهماندن پله های طرقی به هر دوی آنها گفت بروید و یک نردبان و یک چهارپایه بیاورید و هر کدام یکی را انتخاب کنید . سلطان چهارپایه رو انتخاب کرد و به راحتی بالا رفت در آنی پله های طرقی رو طی کرد و بلافاصله به  سلطان شیر تبدیل شد و  از طریق شیر گاوهای مش حسن یکی از بزرگترین اختلاسگرهای شیر جهان نامیده شد. این کارگردان تئاتر در ادامه گفت: چندی بعد سلطان به دلیل اختلاس بازداشت میشود و به دادگاه احضار میشود.

عوامل نمایش "سد معبر" عبارتند از؛ بازیگران داوود پارسا و محسن جلالی، نویسنده و کارگردان داوود پارسا، اجرای موسیقی محمد رضایی می باشند.

دومین جشنواره تئاتر خیابانی با مفاهیم علوم قرآنی به دبیری سید ایرج کاظمی جو به صورت آنلاین پذیرای مخاطبان و علاقمندان هنرهای نمایشی بود، به میزبانی شهرستان کهگیلویه برگزار و با اجرای پنج اثر از شهرستان های بویراحمد، بهمئی، گچساران، لنده و کهگیلویه به کار خود خاتمه داد.




نظرات کاربران