در حال بارگذاری ...
دبیر جشنواره معرفی کرد

هیات داوران بخش نمایشنامه‌نویسی جشنواره «تابستان گچساران»

سید یونس آبسالان، کورش شمس و مهرداد علی پور به عنوان هیات داوران نخستین جشنواره نمایشنامه‌نویسی استانی "تابستان گچساران" بزرگداشت زنده یاد البرز زارعی معرفی شدند.

 به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد: امیرحسین نوروزی ریس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران و دبیر جشنواره با  اعلام این خبر گفت: هیات داوران جشنواره استانی "تابستان گچساران" افزود: داوری بخش نمایشنامه‌ نویسی جشنواره را سید یونس آبسالان، کورش شمس و مهرداد علیپور از نمایشنامه‌نویسان و هنرمندان تیاتر استان و کشور می باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران ادامه داد: پس از انتشار فراخوان  جشنواره تابستان گچساران بزرگداشت مدافع طبیعت زنده یاد البرز زارعی این جشنواره در بخش های گوناگون در نیمه اول تیرماه  ۱۳۹۹ فراخوان خود را صادر کرد و در بخش نمایشنامه نویسی بیش از ۳۵ اثر از نویسندگان استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

نخستین جشنواره استانی نمایشنامه‌نویسی "تابستان گرم" را اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران و به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان و شهرستان گچساران برگزار می‌کند.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران