در حال بارگذاری ...
انجمن هنرهای نمایشی خبر داد

نمایشنامه خوانی تکه های سنگین سرب در دنا

گروه تئاتر طغیان با همکاری انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشنامه خوانی تکه های سنگین سرب را در سی سخت خوانش نموده اند.

به گزارش تئاترکهگیلویه و بویراحمد، به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با توجه به رعایت دستورات بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا، انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا نمایشنامه "تکه های سنگین سرب" را در فضای مجازی به شیوه نمایشنامه خوانی اجرا کرد

رضا رفیعی رئیس انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس، نمایشنامه خوانی آنلاین با موضوع دفاع مقدس از سوی انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی برگزار می‌شود.

"تکه های سنگین سرب"نمایشنامه‌ای درباره شهید چمران می‌باشد که توسط ایوب آقاخانی نوشته شده و سعید صداقت کارگردانی نمایش را بر عهده دارد.

همچنین سحر نیک اقبال، وحید محمدخانی خوانشگران این نمایشنامه بودند که روز پنج شنبه سوم مهرماه در مجتمع فرهنگی هنری اجراخوانی شده و در اینستاگرام انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد در دسترس علاقمندان خواهد بود.

سایر عوامل اجرایی این نمایشنامه خوانی عبارتند از: طراح گرافیک: پوران زابلی پور، اجرایی: محمد رضا نظری، شایان شفایی بودند.

به گفته ی سعید صداقت هدایتگر نمایشنامه خوانی: ایوب آقاخانی در تئاتر «تکه‌های سنگین سرب» سعی دارد چنین شخصیتی را از شهید دکتر مصطفی چمران به نمایش بگذارد. نگاه آقاخانی به چمران از یک گذار آغاز می‌شود. آن‌چه در ابتدا پیش روی تماشاگر قرار گرفته ‌است، ابعاد شخصیت‌پردازانه وجود اوست.

علاقمندان برای دنبال کردن برنامه‌های نمایشنامه خوانی و تئاتر خیابانی و میدانی می‌توانند به نشانی اینستاگرام @TH.KB.98 , مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09176612287 تماس بگیرند.




نظرات کاربران