در حال بارگذاری ...
با رعایت پروتکل های بهداشتی

اجرای عمومی "نمایش خیابانی عباس" در باشت

"نمایش خیابانی عباس" به دعوت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشت و به همت معاونت فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلوبه و بویراحمد توسط گروه تئاتر وار وابسته به انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد در باشت برگزار شد.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد: اجرای عمومی نمایش خیابانی عباس بر اساس طرحی از سعید خیراللهی و کارگردانی ثارالله آذریتون درشهرستان  باشت .

سید علی حسینی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان باشت گفت: نمایش خیابانی عباس به دعوت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشت و به همت معاونت فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلوبه و بویراحمد توسط گروه تئاتر وار در باشت برگزار شد.

وی  گفت: اجراهای نمایش خیابانی با حمایت و سفارش معاونت آموزشی و فرهنگی اداره کل بنیاد شهید استان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی استان  از بهمن  تا اسفند  ۱۳۹۹ با رعایت پروتکل های بهداشتی در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

وی افزود: ضرورت تعامل در اجرای امور هنری، نهادهای فرهنگی را واداشته تا در گرامیداشت چهل دومین سالروز انقلاب اسلامی شاهد تعامل و هم افزایی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران در اجرای  مشترک نمایشهای خیابانی با موضوع جهاد و ایثار باشیم.

این مسئول فرهنگی گفت: حفظ ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس از اهم وظایف دستگاهها و نهادهای فرهنگی است.

 و این نمایش خیابانی به کارگردانی ثارالله آذریتون و طراحی نمایشنامه سعید خیرالهی در سراسر استان و با رعایت پروتکلهای بهداشتی و در فضای مجازی لایو اینستاگرامی برگزار می شود.

دراین نمایش میر رضا رفیعی، آرزو اکبریان، سید محمد فتحی و مجید نیک پور ایفای نقش می کنند.

سایر عوامل نمایش " عباس " عبارتند از نویسنده: سعید خیراللهی، کارگردان: ثارالله آذریتون، طراح لباس: پروانه شیبانی، منشی صحنه و مدیر صحنه: پویا انصاری و طراح پوستر و بروشور: ثارالله آذریتون می باشند.




نظرات کاربران