در حال بارگذاری ...
براساس اساسنامه جدید

انتخاب هیئت رئیسه مجمع عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد

طبق اساسنامه جدید هیئت رئیسه مجمع عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد بعنوان نخستین استان برای مدت ۲ سال انتخاب شدند.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد روز سه شنبه نوزدهم اسفندماه 1399 طی رأی‌گیری برای انتخاب اعضای هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد طبق اساسنامه جدید انجمن هنرهای نمایشی ابتدا هیئت رئیسه مجمع عمومی انتخاب شدند.

طبق ماده 20 اساسنامه در جلسه اول مجمع عمومی نمایندگان، برای اداره موقت جلسه هیات رییسه سنی ( سه نفر که بالاترین سن را در میان اعضا دارند) تشکیل می شود در همان جلسه اعضای مجمع عمومی از میان خود یک نفر را به عنوان رییس و یک نفر به عنوان نایب رییس و یک نفر به عنوان دبیر برمی گزیند که هیات رییسه مجمع عمومی نمایندگان را برای مدت دو سال تشکیل می دهند. مدیریت جلسات مجمع عمومی نمایندگان بر عهده رییس و در صورت عدم حضور وی بر عهده نایب رییس و تنظیم صورتجلسات و اخذ امضا از اعضای مجمع عمومی نمایندگان بر عهده دبیر خواهد بود.

 امیرحسین نوروزی به عنوان رئیس، رضا رفیعی به عنوان نایب رئیس و محمود خرم آزادی به عنوان دبیر مجمع عمومی انجمن هنرهای نمایشی برای مدت دوسال انتخاب شدند.




نظرات کاربران