در حال بارگذاری ...
با حضور قادر آشنا برگزار شد

نشست صمیمی هنرمندان و مسئولان تئاتر کهگیلویه و بویراحمد

با حضور سرپرستان گروهای استقرار، هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی و شورای سیاستگذاری تئاتر کهگیلویه و بویراحمد و دیگر هنرمندان، نشست هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی و شورای سیاستگذاری تئاتر کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل هنرهای نمایشی در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست صمیمی با هنرمندان تئاتر استان حضور یافت.

این نشست با حضور قادر آشنا، مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدعلی پیرسبزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، حسن رونده مدیر هماهنگی تئاتر استانها، مجید پرهیز مشاور مدیرکل هنرهای نمایشی، سرپرستان گروه‌های تئاتری، اعضای هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی و اعضای شورای سیاستگذاری تئاتر استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با ارائه گزارشی از فعالیت های هنرهای نمایشی و تئاتر استان افزود: علی رغم شرایط سخت کرونایی همواره و در طول سال شاهد اجراهای نمایشی در سراسر استان بودیم.

وی در ادامه تصریح کرد: با نگاه به تمرکززدایی، عدالت فرهنگی و هنری در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوده است که در این بین تئاتر شهرستان مورد توجه قرار گرفت.

قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی با ابراز خرسندی از حضور در جمع هنرمندان تئاتر استان افزود: آنچه ضرورت دارد برای حمایت باید راه و مسیرهای حمایت را بشناسیم.

وی با بیان اینکه شاخص هایی که در تئاتر استان داریم باید حمایت و تقویت شود تصریح کرد: از همه نمایشنامه های استان که قابلیت تبدیل شدن به  تولید اثر نمایشی داشته باشند حتما حمایت خواهیم کرد.

در این نشست همچنین سرپرستان گروه‌های تئاتر، اعضای هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی و شورای سیاستگذاری تئاتر استان در دو نشست جداگانه به بیان مشکلات، نظرات و دیدگاه های خود برای رشد و پیشرفت تئاتر استان پرداختند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران