در حال بارگذاری ...
پیام استاندار کهگیلویه و بویراحمد به سی و سومین جشنواره تئاتر استان؛

هنروران عرصه تئاتر وظیفه ای خطیر و حساس برعهده دارند

سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیام خود به سی و سومین جشنواره تئاتر این استان گفت: تئاتر فاخر و تعالی بخش دارای اهمیت فراوان است و هنروران این عرصه وظیفه ای خطیر و حساس در جامعه برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار ایران از تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، متن پیام سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد به سی و سومین جشنواره تئاتر استان چنین آمده است:

به نام یگانه خالق هستی

هنر متعالی و انسان ساز ،همواره اثربخش و پربرکت بوده است و درتمام اعصار و قرون هرگاه هنر اخلاق مدار، جلوه کرده است، توانسته مبین راه ارتقاء و ارتفاع انسانی شود و لذت حقیقی هنر هنرمندان را به عمق جان ها بنشاند.

در این بین هنر تئاتر و نمایش جایگاه خاص خود را دارد و به تعبیر مقام معظم رهبری تئاتر منبر است و بلکه فراتر از منبر، پس هنر تئاتر فاخر و تعالی بخش دارای اهمیت فراوان است و هنروران این عرصه وظیفه ای خطیر و حساس در جامعه برعهده دارند.

 اکنون و در آستانه سی وسومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن ادای احترام به ساحت ارزشمند همه هنرمندان فرهیخته بویژه اهالی خوش ذوق تئاتر و اصحاب عزیز هنر نمایش، برگزاری این رویداد مهم هنری را گرامی می داریم. ضمن تأکید بر رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی در شرایط کرونایی،برای همه عزیزان هنرمند و همه دست اندر کاران این جشنواره آرزوی سلامت و سعادت میکنم.

سیدعلی احمدزاده/ استاندار کهگیلویه و بویراحمد




نظرات کاربران