در حال بارگذاری ...
با اجرای نمایش «یک لیوان مرداب»

سی و سومین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد آغاز به کار کرد

افتتاحیه سی و سومین جشنواره استانی تئاتر کهگیلویه و بویراحمد امروز شنبه با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در پلاتو شهید ماندنی زاده گچساران به صورت حضوری و زنده برگزار و آغاز به کار کرد

به گزارش ایران تئاتر از کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی پیرسبزی در آیین افتتاحیه جشنواره گفت: ۱۵ اثر از سوی هنرمندان سراسر استان کهگیلویه وبویراحمد به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که در نهایت با رای هیئت انتخاب سومین جشنواره استانی تئاتر این استان، ۱۰ اثر بدون اولویت برای حضور در این دوره از جشنواره معرفی شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح این جشنواره خاطرنشان کرد :که این دوره از جشنواره با هدف چشم و شکوفایی استعدادهای جوان و بهره‌ وری از تجربیات پیشکسوتان تئاتر بر با تکیه بر گسترش اجراهای عمومی و ترویج فرهنگ غنی و مانای ایران اسلامی و هم گرایی ملی برگزار می‌شود.

​وی افزود: سی و سومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد سه روز ادامه دارد و با رقابت ۱۰ گروه نمایشی از ۶ آذرماه و اختتامیه جشنواره۹ آذرماه در یاسوج برگزار می شود.

پیر سبزی گفت: سید محسن حسن زاده، بهزاد آقاجمالی و رضا گشتاسب داوران سی و سومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه وبویراحمد هستند.

وی عنوان کرد :برگزیدگان این جشنواره بعد از حضور در جشنواره منطقه به جشنواره فجر راه خواهندیافت .




نظرات کاربران