در حال بارگذاری ...
سی ‌و سومین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد

اجرای 4 نمایش در سومین روز

همزمان با برگزاری سومین روز سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد ۴ نمایش در اجرا به استقبال مخاطبان رفتند.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، امروز (دوشنبه 8 آذر 1400) همزمان با سومین روز سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد، پلاتو زنده یاد حسین پناهی و تماشاخانه سید یونس آبسالان یاسوج میزبان سومین روز از اجراهای آثار این دوره از جشنواره خواهند بود.

محمدعلی پیرسبزی دبیر سی و سومین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: تماشاخانه سید یونس آبسالان امروز میزبان هنرمندان و هنردوستان تئاتر با اجرای نمایش "پرواز عمود کبوتر دریای دودی بر فراز آب های سرد و معتدل اقیانوس اطلس" به کارگردانی وحید محمدخانی از یاسوج بود.

نمایش "پرواز عمود کبوتر دریای دودی بر فراز آب های سرد و معتدل اقیانوس اطلس" پرواز عمود کبوتر دریایی دودی روایت عده ای از جوانان ایرانی است از دغدغه های اجتماعی و سیاسی آنها که در تکاپوی انتخاب ماندن یا مهاجرت هستند.

جشنواره سی‌وسوم از ساعت 17 عصر روز دوشنبه 8 آذر 1400 میزبان اجرای نمایش "ویر" به کارگردانی سیمین غلامی ورنامخواستی از یاسوج در پلاتوی زنده یاد حسین پناهی خواهد بود.

نمایش "ویر" نازخاتون زنی از نسل جنگ، دچار آلزایمر است، در حالی که دخترانش ازین موضوع بی‌خبر هستند و هر کدام درگیر مسائل و مشکلات شخصی خود هستند.

جشنواره سی‌وسوم از ساعت 17 عصر روز دوشنبه 8 آذر 1400 میزبان اجرای نمایش "سواران دریا" به کارگردانی فیاض جلیل فر از یاسوج در پلاتوی زنده یاد حسین پناهی خواهد بود.

نمایش "سواران دریا" داستان در مورد پیرمردی است ک هر چهار تا فرزند خود را در دریا از دست داده و تنها فرزندش به دنبال برادر گم گشته خود میرود.

پایان جشنواره سی‌وسوم در ساعت 22 عصر روز دوشنبه 8 آذر 1400 میزبان اجرای نمایش "یک نگاه از نیمه هملت" به کارگردانی بابک جمشیدی از یاسوج در پلاتوی زنده یاد حسین پناهی خواهد بود.

نمایش "یک نگاه از نیمه هملت" هملت به دنبال تغییر و تحول در زندگی و نمایشنامه ی شکسپیر است تا بلکه سرنوشت خود را تغییر دهد اما غافل از اینکه شکسپیر به همراه شرلوک هلمز اورا زیر نظر دارد و هملت به همراه دوستانش را خلع کرده و به روند قبل باز می گردانند.




نظرات کاربران