در حال بارگذاری ...
به منظور گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی

اجرای نمایش "محیطی وقتی همه خواب بودیم" در سوق

نمایش محیطی "وقتی همه خواب بودیم" هم زمان با دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی توسط گروه تئاتر فردا به کارگردانی یاسر خالقی روز شنبه ۱۸دی ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۶ در میدان امام خمینی شهر سوق اجرا رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کهگیلویه و بویراحمد، نمایش محیطی "وقتی همه خواب بودیم" به نویسندگی و کارگردانی یاسر خالقی توسط گروه تئاتر فردا روز شنبه 18دی ماه 1400 ساعت 16 در میدان امام خمینی شهر سوق اجرا شد.

اکبر آئین گفت: این نمایش به رشادتهای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخته است و در قالب یک پرفورمنس توانست قصه ساده ای را از دریچه تصویر و ارتباط رو در رو  به نمایش بگذارد. این گروه قرار است با آثار دیگری در جشنواره تئاتر بچه های مسجد نیز شرکت نماید.

اکبر آئین مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان در مورد روایت این نمایش گفت: نمایشی پرفومنس هستش که بر پایه موسیقی و حرکت است و روایتی است از لحظه شهادت سردار قاسم سلیمانی و انعکاس آن در دنیا و انتقام جویی کشور ایران در جواب دشمنان خود.

در این نمایش امیررضاتقوی، امیرمحمدمرادی، ابوالقاسم صادقی و محمدامین خالقی به عنوان بازیگر حضور دارند.

سایر عوامل نمایش محیطی "محیطی وقتی همه خواب بودیم"عبارتند از: طراح وکارگردان: یاسرخالقی، موسیقی: فضل الله باقری، طراح لباس: عبدالحمیدویسی، عکاس وفیلمبردار: حسین صدری، روابط عمومی: افضل خرمی

 

 




نظرات کاربران