در حال بارگذاری ...
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به گروه نمایش مصریه

تئاتر مزین به مضامین ایثار و شهادت مقبولیت بیش‌تری دارد

امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنرمندان تئاتر استان، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار کارگردانی بهترین اثر دفاع مقدس چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را کسب کردند.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد در پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به هنرمندان گروه تئاتر مصریه آمده است:

به نام خدای زمین و زمان

نخستین هنرمند در این جهان

 

بی شک از بین همه ی شاخه های هنر، هنر تئاتر به جهت زنده بودن و رو در روریی بی واسطه با مخاطب از انسانی ترین و مردمی ترین هنرهاست. 

اگر این هنر متعالی با فرهنگ غنی ما که سرشار از آموزه های انسانی و معرفتی است در آمیزد و از سوی دیگر مزین شود به مضامین ایثار و شهادت که خصیصه ی دینی ، انقلابی و ملی ماست، بی شک مقبولیت مؤثر و بیشتری را خواهند داشت. 

هنرمند گرانقدر  و فرهیخته جناب آقای اکبر آیین  و " گروه نمایشی مصریه" موفقت بزرگ شما را در چهلمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر و "کسب مقام تندیس جشنواره دیپلم افتخار کارگردانی بهترین اثر در پرداختن به ایثار و شهادت"  را به شما و تک تک گروه هنری‌تان و هنرمندان همیشه برتر استان هنرخیز کهگیلویه و بویراحمد صمیمانه تبریک می گوییم. 

امید آن داریم تا با حمایت و همراهی با اهالی فرهنگ و هنر گام های مؤثری در  جهت تعالی هنر استان برداریم. 

امین درخشان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی

استان کهگیلویه و بویراحمد




نظرات کاربران