در حال بارگذاری ...

آغاز تمری نمایش "درد دوردست مصائب نزدیک" در یاسوج

ابراهیم علی پوردر حال آماده سازی نمایش "درد دوردست مصائب نزدیک" از گروه تئاتر لایبرنت و کانون نابینایان و کم بینایان استان کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در نهمین جشنواره منطقه ای تئاتر افراد دارای معلولیت خلیج فارس است.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، ابراهیم علی پور که به تازگی اجرای نمایش "بادکنک های قرمز" را در خانه هنر مهرگان به پایان رسانده است، جدیدترین اثرش نمایش "درد دوردست مصائب نزدیک" را برای اجرا در روزهای آینده تمرین می کند.

این نمایشنامه را رضا دانش پژوه نوشته است و خلاصه داستان نمایش به این شرح است جنازه تعدادی سرباز، بازمانده از جنگ جهانی اول اکنون زنده شده اند ولی هیچ کس آنها را به یاد نمی آورد و برای بازگشت به خانه رویی ندارند، چون جنگ بی فایده بود .......

این نمایش را ابراهیم علی پور تهیه کنندگی می کند و مسلم بزرگ زاده، مجید داشته،  محمد فتحی،  میلاد انصاری و محسن بهنام نسب نیز در آن به ایفای نقش می پردازند.

سایر عوامل اثر ابراهیم علی پور طراح صحنه/ سرپرست گروه/ طراح نور و لباس، پروانه شیبانی طراح گریم، کلثوم باباملکی دستیار کارگردان، محمد حدادی منشی صحنه، وحید محمدخانی تیزر و تبلیغات، سعید لکی زاده انتخاب موسیقی، پرهام رفیعی عکاس، امیرحسین سخنگو مدیرصحنه، لعیا حیدری طراح بروشور و پوستر و رضا رفیعی مشاور کارگردان و امور رسانه هستند.




نظرات کاربران