در حال بارگذاری ...

نمایش "اسب های بی نعل" در یاسوج به صحنه می‌رود

نمایش "اسب های بی نعل" به نویسندگی و کارگردانی سید جواد موسوی به منظور شرکت در نهمین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولین خلیج فارس؛ بوشهر آماده اجرای عمومی در یاسوج هست.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد: نمایش "اسب های بی نعل" به نویسندگی و کارگردانی سید جواد موسوی کاری از گروه تئاتر نگین دنا از اسفندماه 1400 با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در پلاتوی حسین پناهی در حال تمرین است.

سید جواد موسوی کارگردان نمایش "اسب های بی نعل" خلاصه نمایش را چنین عنوان کرد: هم زمان با مراسم شاهنامه خوانی در یکی از روستاها وسط اجرای شاهنامه خوانی پرده ها کنار می روند و دختران و زنان معلول از پشت پرده بیرون می آیند و شاهنامه خوانی می کنند و نشان می دهند که توانمندتر از افراد غیرمعلول هستند و ................

این نمایش را مرتضی صالحی، فردین یزدانی، ملک حسین گندمکار، شیرزاد رنود، مجتبی موسوی، خسرو بزم، مصطفی ظفریان، سهیلا آلاهی، نسرین آقایی، فاطمه نره ای، آسیه عوض پور، زبیده محمدیان، شهلا زمانی فر، طیبه عباسی، مژگان علی پور، زیبا خرمی فر و معصومه تامرادی بازی می کنند.

در این نمایش یکتا نصیری منشی صحنه، کمال الدین موسوی طراحی لباس، صحنه و بروشور، سید جواد موسوی بعنوان سرپرست گروه  هستند.

 

خبرنگار تئاتر: میر رضا رفیعی




نظرات کاربران