در حال بارگذاری ...

نمایش خیابانی "رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود" در گچساران به صحنه رفت

نمایش "رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود" از طرح آسیب های اجتماعی با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد توسط هنرمندان گروه پارساتئاتر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن نمایش شهرستان در گچساران به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد؛ نمایش "رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود" به نویسندگی و کارگردانی داوود پارسا از آثار تولیدی طرح آسیب های اجتماعی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد است که جمعه 23 اردیبهشت ماه 1401 در پارک های شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران میزبان علاقمندان به هنر تئاتر بود.

داوود پارسا کارگردان این نمایش گفت: نمایش "رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود" در قالب پروژه نمایش های تولید شده طرح تولید و اجرای عمومی گروههای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت "آسیب های اجتماعی" می باشد.

داوود پارسا خلاصه نمایش "رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود" را چنین بیان کرد: این نمایش خلاصه زندگی دو برادر می باشد که هر دو در یک کلاس درس می خواندند و یکی به دلیل بلندپروازی بعداز چند سال یکی از اختلاس گران بزرگ شده بود و دیگری دادستان شهر شده بود و باید قانون را اجرا میکرد.

وی در ادامه گفت: برادر خودش را به جرم اختلاس به زندان بیاندازد و بالاخره همین کار را انجام داد و بعد از چند سال اختلاس گر از زندان آزاد شده و حالا برای امرار معاش ماهی فروشی می کند و این بار برای بی نظمی هایش در شهر دوباره محاکمه می شود و آنچه در نمایش می بینیم.

نمایش "رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود" به نویسندگی و کارگردانی داوود پارسا با بازیگری محمد خماس پور و مجتبی توکلی در سه نوبت اجرا گردید.

سایرعوامل فنی نمایش "رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود" عبارتند از: طراحی فضا رضا کریمی، موسیقی محمد رضایی و محمد اسدی می باشند.




نظرات کاربران