در حال بارگذاری ...
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده خبر داد

اجرای عمومی نمایش محیطی «تنهایی» در روستاهای قیام و مال ملا

نمایش "تنهایی" به نویسندگی و کارگردانی یاسر خالقی از گروه تئاتر آسمان وابسته به انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد روز یکشنبه و دوشنبه مورخه ۵ و ۶ تیرماه ۱۴۰۱ در ساعت های ۱۸ و ۱۹ در روستاهای قیام و مال ملا از توابع شهرستان لنده میزبان علاقمندان به هنر تئاتر بود.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد؛ اسماعیل زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده گفت: نمایش میدانی "تنهایی" به نویسندگی و کارگردانی یاسر خالقی در راستای اجرای طرح تبیین زندگی اسلامی، ایرانی و حفظ حریم خانواده به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده در مساجد و تکایای روستا های قیام و مال ملا اجرا شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده در ادامه گفت: این نمایش موضوع و قصه آن در مورد نحوه صحیح تربیت و برخورد والدین با فرزندان بود.

زارعی چنین بیان کرد: هنرمندان این گروه با زبان شیرین طنز به بررسی برخی از مشکلات زندگی های امروزی و جوامع مکانیکی و الکترونیکی پرداخت.

اسماعیل زارعی خلاصه نمایش را چنین بیان کرد: در قصه آن داستان دو خانواده کم بر خوردار و خانواده دارای بضاعت مالی مناسب را به مقایصه میپردازد و با هنر خود میگوید که هرکسی در هر جامعه ای با هر سطح طبقه ای مشکلات خاص خود را دارد.

در این نمایش هنرمندانی همچون فضل الله باقری، عبدالحمید ویسی و حسین صدری بازی می کنند.

سایر عوامل نمایش "تنهایی" عبارتند از: طراح و کارگردان: یاسرخالقی، دستیارکارگردان: افضل خرمی، طراح لباس: سیده سمیه خرمی، موسیقی: یاسین نجاتی پور، عکاس: رضاعسکری، تبلیغات: احمد صفدری هستند.




نظرات کاربران