در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

اصحاب رسانه در سبد حمایتی وزارت ارشاد دیده شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در دیداربا مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: انتظار است صندوق هنر تسهیل گری کند و حمایت تسهیلاتی از جامعه فرهنگ، هنر و رسانه های استان ضروری است.

به گزارش تئاتر کهگیلویه وبویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان: امین درخشان در دیدار مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد در یاسوج با اصحاب رسانه، افزود: استان ما لبریز از پتانسیل بوده و هنرمندان استان نیز ظرفیت‌های بسیار بالایی داشته و در عرصه‌های جهانی نیز موفقیت‌های زیادی را به دست آوردند.

درخشان با بیان اینکه نرم حمایتی از استان به وسیله صندوق اعتباری هنر پایین‌تر از سایر مناطق است، اظهار داشت: بخشی از این موارد به تسهیل گری برمی گردد که باید نسبت به رفع مشکلات افراد در نوبت این صندوق تمهیدات لازم بکار گرفته شود.

درخشان تصریح کرد: انتظار می‌رود شرایط و ضوابط در نظر گرفته شده و مستندات نسبتاً سختگیرانه برای استان تسهیل شده تا بخش‌های مختلف جامعه هنر و فرهنگ و… از آن بهره ببرند.

وی از توسعه چترهای حمایتی هدفگذاری شده فرهنگی در سطح کشور تقدیر کرد و گفت: استفاده از این ظرفیت‌ها در استان مورد تاکید است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه را از مهمترین متضررین شیوع کرونا دانست و ابراز داشت: بسیاری از مؤسسات قرآنی_ فرهنگی و هنری از شیوع کرونا به سمت تعطیلی رفته و با خسارت زیادی مواجه شدند.

درخشان خواستار در نظر گرفتن تسهیلات برای فعالان فرهنگ و هنر استان شد و گفت: اصحاب رسانه نیز باید در این سبد حمایتی دیده شود.

درخشان با تاکید بر رفع مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر در تمام مناطق استان، اظهار کرد: نگاه ما به سفر مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، توجه و دیده شدن تمام نقاط استان است.




نظرات کاربران