در حال بارگذاری ...

اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اعضای شورای سیاست‌گذاری سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان معرفی شدند.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، طی احکام جداگانه‌ای بیژن علی بازی معاونت امورهنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رضا رفیعی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان، سید محمد سلیمی راد کارشناس امور هنری اداره کل، ثارالله آذریتون عضو هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان، محمود خرم آزادی عضو پیشنهادی انجمن هنرهای نمایشی و سید مرتضی خلیلی عضو پیشنهادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی را به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری این رویداد منصوب کرد.

در متن این حکم آمده‌است:

در این سی و سه دوره تجربیات ارزشمندی را از سر گذرانده ایم که امید داریم فراموشی باعث نشده باشد آگاهی، لذات و سختی های مترتب بر آن را از یاد برده باشیم و از این رهیافت نتوانیم تجربه ای نو خلق کنیم. حضورتان نشان داده که از سختی ها تجربه ای ساخته اید برای ماندن و به اشتراک گذاشتن دغدغه های انسانی. تئاتر برای برقراری ارتباط با تماشاگر نیاز به آفرینشی تازه و تجربه ای منحصر به فرد از روایتی اندیشه بنیان دارد تا مخاطب بتواند لذت کشف آگاهی را با بازساخت تجربه ای شخصی به دست آورد. این تئاتر محصولی است مشترک از دغدغه ی تولید کننده و احترامِ معطوف به تماشاگر.

برای تولید چنین اثری تلاش کنیم و برای چنین تلاشی هر قدممان را با آگاهی و دانش بر داریم.

در سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان برای همه‌ی هنرمندان تئاتر استان که قدمی برای بزرگی این تئاتر بر می دارند به احترام می ایستیم و کلاه از سر بر می داریم.

 سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد در نیمه آبان ماه برگزار می‌شود.




نظرات کاربران