در حال بارگذاری ...

حضورمربیان کهگیلویه وبویراحمد در رویداد آموزشی تئاتر بچه‌های مسجد

مسول واحد نمایش حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور مربیان تئاتر کهگیلویه و بویراحمد در نخستین رویداد آموزشی تئاتر مردمی بچه های مسجد با هدف تحول در عرصه هنری مساجد استان خبر داد.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد؛ اکبر آیین مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان گفت: نخستین سلسله رویدادهای آموزشی تاتر مردمی بچه های مسجد (محرابیان) با حضور استان های مختلف در مشهد مقدس برگزار شد که در این رویداد مربیانی از استان کهگیلویه وبویراحمد نیز حضور داشتند.

وی افزود: دوره های مذکور تا کنون در هفت منطقه برگزار شده است که منطقه هشتم آن در مشهد مقدس ۲۴ تا ۲۷ مردادماه برگزار شد و به این ترتیب نخستین سلسله رویداد آموزشی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد«محرابیان» ویژه مربیان مساجد به کار خود پایان داد.

آیین تصریح کرد: در این همایش که بیشتر به آموزش مربیان تئاتر بچه های مسجد اختصاص داشت ۵۰ نفر مربی و روسای حوزه هنری استان ها حضور داشتند که از استان ما یک تیم شش نفره از مربیان حضور داشتند.

وی با اشاره به هدف اعزام این مربیان گفت: برای شکوفایی و تحول در عرصه ی هنری مساجد استان این مربیان در این دوره آموزشی شرکت کردند تا بتوانند آموزش های لازم را به علاقمندان در مساجد ارائه دهند و هنرمندانی را در عرصه تئاتر مسجد تربیت نمایند.




نظرات کاربران