در حال بارگذاری ...

«حماسه چون به غزل ختم می شود، زیباست...» در گچساران اجرا شد

نمایش «حماسه چون به غزل ختم می شود، زیباست...» به کارگردانی کورش شمس تولید واحد نمایش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس در پلاتو شهید ماندنی زاده گچساران به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، نمایش«حماسه چون به غزل ختم می شود، زیباست...»، به نویسندگی و کارگردانی کورش شمس با هنرنمایی هنرمندان گروه تئاتر کوچه از 31 شهریورماه تا ششم مهرماه 1401 ساعت 19.30در پلاتو شهید ماندنی زاده گچساران پذیرای علاقمندان به هنر تئاتر هستند.

کورش شمس نویسنده و کارگردان نمایش "حماسه چون به غزل ختم می شود، زیباست..." در مورد نمایش خود گفت: حماسه چون به غزل ختم میشود زیباست، روایتی ست از زندگی دو خانواده آسیب دیده از جنگ در دو مکان متفاوت که اعتقادات و باورهایشان آن ها را در نقطه مشترکی به هم مرتبط کرده است.

در نمایش "حماسه چون به غزل ختم می شود، زیباست..." هنرمندانی همچون امیر پالش، مازیار حاجتی، مریم جعفری، یسنا حافظی فر، مریم یاقوتی، علی چنگیزی بازی می کنند.

سایر عوامل نمایش "حماسه چون به غزل ختم می شود، زیباست..." عبارتند از دستیار کارگردان پدرام محمدپور، طراح صحنه و نورکوروش شمس، طراح لباس حنا سیاوشی، گریم نوش آفرین نظرپور، موسیقی انتخابی، پوستر و بروشور مازیار حاجتی، منشی صحنه و پخش موسیقی الناز علیپور، اجرای صحنه مهسام قشقایی و ساسان فتحی، روابط عمومی مرتضی خلیلی و سرپرست اجرا علی شمس

عکاس و تنظیم خبر رضا رفیعی




نظرات کاربران