در حال بارگذاری ...
برای دومین بار

شورای سیاست گذاری جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل جلسه داد

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد، معاونت پشتیبانی توسعه مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیر دفتر قرآن و عترت اداره کل، مسئول روابط عمومی اداره کل در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تشکیل جلسه داد.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، این جلسه با هدف بررسی چگونگی برآورد مالی جشنواره و همکاری سایر معاونت های اداره کل و معرفی هیئت انتخاب جشنواره و تاریخ بازبینی جشنواره تئاتر استان و ارائه گزارش روند جشنواره تاکنون تشکیل شد.

در ابتدا رضا رفیعی مدیرعامل موسسه انجمن هنرهای نمایشی استان و دبیر اجرایی جشنواره گفت: تاکنون تعداد 14 گروه نمایشی متقاضی حضور در جشنواره تئاتر استان که از این تعداد تا کنون پنج گروه نمایشی موفق به اجرای عمومی و مابقی هم در نوبت اجرا هستند.

رفیعی در ادامه گفت: 2گروه از شهرستان کهگیلویه، 2گروه از شهرستان گچساران، یک گروه از شهرستان دنا، یک گروه از شهرستان بهمئی و 8گروه از شهرستان بویراحمد متقاضی حضور در جشنواره تئاتر استان هستند.

امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انجمن هنرهای نمایشی و معاونت امور هنری سینمایی برای جلسه بعد گزینه های پیشنهادی خود بعنوان هیئت انتخاب و تعیین تاریخ بازبینی و تنظیم جدول بازبینی از گروههای نمایشی اقدام نمایند.

وی در ادامه تاکید کرد که مجددا فراخوان را برای هنرمندانی که تاکنون موفق به ثبت نام در جشنواره نشده اند ارسال نمایید.

همچنین در این جلسه تشکیل کارگروه مشورتی در مسیر تعالی و شکوفایی تئاتر، نظارت بر روند اجرای عمومی و دعوت مجدد از فعالان توانمند تئاتر استان که هر یک بنا به دلایلی از تئاتر فاصله گرفتند، از دیگر مباحث مطروحه در این جلسه بود.

در پایان مقرر شد که انجمن هنرهای نمایشی و معاونت امور هنری و سینمایی برای جلسه بعد برآورد مالی جشنواره را تنظیم و ارائه نمایند.




نظرات کاربران