در حال بارگذاری ...
به‌مناسبت پاسداشت یاد و خاطره شهدای عشایر

«ردپای ترور» در یاسوج اجرا شد

آیین پاسداشت یاد و خاطره شهدای عشایر در سالن کتابخانه مرکزی شهر یاسوج برگزار گردید.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پورتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمداجرای نمایش ردپای ترور در یاسوج به روی صحنه رفت.

بمناسبت بزرگداشت شهدای دانش آموز   عشایر ، با حضور مسئولین، فرماندهان  و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و خانواده معزز شهدای عشایر استان، آئین پاسداشت یاد و خاطره شهدای عشایر  در سالن کتابخانه مرکزی شهر یاسوج نمایش ردپای ترور به نویسندگی و کارگردانی فردین یزدانی اصل اجرا گردید.

این نمایش روایت خانواده شهیدی جاوید الاثر میباشد که از بطن عشایر به همراه چند تن از هم تبارانش  داوطلب  بسیج میشوند و عازم جبهه های حق علیه باطل میشوند و دختران امروزی به خیال اینکه پدر این شهید  برای فرزندش خواستگاری میکند ،  بعد از شنیدن  حکایت شهادت  قاسم  شرمنده افکار خود میشوند و با آرمانهای شهدا تجدید پیمان میبندند.

در این نمایش، فردین یزدانی اصل،  زینب هاشمی،  سید محمد زکی نژاد، نرگس دستاریان، فاطمه عارفی، شادی مجدی بخش و صدیقه دانشیارایفای نقش میکنند.

این نمایش به همت ناحیه مقاومت بسیج عشایری  سپاه فتح استان،  سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح، اداره آموزش و پرورش عشایری استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و مورد استقبال چشمگیر حاضران و مخاطبین قرار گرفت.




نظرات کاربران