در حال بارگذاری ...

ارزیابی آثار متقاضی حضور در جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

با تماشای نمایش «دو خاطره خیس» از گچساران توسط هیئت انتخاب، ارزیابی آثار متقاضی شرکت در سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان آغاز شد.

به گزارش تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد، محمد سلیمی راد گفت: ارزیابی آثار متقاضی شرکت در جشنواره با تماشای نمایش "دو خاطره خیس" از گچساران آغاز شد.

سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان داشت:  بر اساس جدول منتشر شده، هیئت انتخاب آثار در ساعت ۱۶ به تماشای نمایش "دو خاطره خیس" نوشته اورنگ نارکی و کارگردانی رحیم قرائی در تماشاخانه شهید ماندنی زاده گچساران نشستند.

 دبیر جشنواره تئاتر استان عنوان کرد: هیئت ارزیاب در ادامه ساعت ۱۸ به تماشای نمایش "مادرم زری سرزا رفت" نوشته محمود خرم آزادی و کارگردانی داوود پارسا از گروه تئاتر پارسا در تماشاخانه شهید ماندنی زاده گچساران نشستند.

به گفته سلیمی هیئت ارزیاب به شهر دهدشت عزیمت نموده و بر اساس جدول ، اجراهای بازبینی سی و چهارمین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد به تماشای "وهملت" نوشته مصطفی رامشک و کارگردانی ثارالله آذریتون از گروه تئاتر وار در تالار شهید نحوی نشستند و پس از تماشای این نمایش روز اول ارزیابی آثار به پایان رسید.




نظرات کاربران