در حال بارگذاری ...

«مادرم زری سر زا رفت» در دهدشت به صحنه رفت

نمایش«مادرم زری سر زا رفت» تولید شده در انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در تالار شهید نحوی دهدشت به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد: نمایش «مادرم زری سر زا رفت» نوشته محمود خرم آزادی و کارگردانی داود پارسا با هنرنمایی هنرمندان گروه پارسا تئاتر از 24 تا 25 آذرماه ۱۴۰1 ساعت 18 در تالار شهید نحوی دهدشت به روی صحنه رفت.

در خلاصه نمایش آمده‌است: وارث تنها فرزند جهان به جنگ می رود و در عملیات کربلایی چهار شهید می شود و جهان بعد از مدتی به دنبال وارث به مناطق جنگی می رود و هیچ اطلاعی از وارث پیدا نمی کند و خودش هم دچار موج انفجار می شود. جهان ناامید به خانه برمی‌گردد و هنوز چشم انتظار تنها وارثش مانده...

در نمایش "مادرم زری سر زا رفت" هنرمندانی همچون داود پارسا، شکوفه عاشوری، راضیه فصیح، محمد دشتی، ابوالفضل پارسا، احمد فرهادی، سمانه منصورآبادی، داود هاشمی، مجتبی توکلی، محمد اسدی و مهدی حسینی بازی می کنند.

سایر عوامل نمایش «مادرم زری سر زا رفت» طراح صحنه داود پارسا، طراح لباس راضیه فصیح، دستیار کارگردان: احسان جابرزاده، طراح و اجرای نور و موسیقی: محمد رضایی و اجرای دکور داود هاشمی هستند.




نظرات کاربران