در حال بارگذاری ...
پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برای روز خبرنگار

رسانه و خبر جز لاینفک زندگی فردی و اجتماعی بشر امروز است

خبرنگاران به عنوان افسران امروز در فرماندهی جنگ رسانه ای از موثرترین و کارآمدترین نیروهای موثر جامعه نقش ارزنده ای پیدایش ظرفیت های جامعه به شمار می‌روند.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری عصرآشنا،امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برای روز خبرنگارپیامی ارسال کردندکه متن پیام به شرح ذیل هست:

ن والقلم و ما یسطرون

ضمن ارج گذاشتن به مقام شامخ شهدای عرصه رسانه و تبریک ۱۷ مرداد گرامیداشت سالروز شهید محمود صارمی شهید نام و نشان دار عرصه خبرنگاری ، از آنجایی که وسایل ارتباط جمعی جز لاینفک زندگی و نقش آن در زندگی فردی و اجتماعی انکارناپذیر است، به تبع آن رشد و پیشرفت ملت‌ها و همچنین عقب ماندگی آنان به میزان وابسته به این امر است .
اغراق آمیز نیست اگر گفته شود که ارتباطات از مولفه ها و شاخص‌های مهم توسعه همه جانبه هر جامعه و کشور است .
خبرنگاران به عنوان افسران امروز در فرماندهی جنگ رسانه ای از موثرترین و کارآمدترین نیروهای موثر جامعه نقش ارزنده ای پیدایش ظرفیت های جامعه به شمار می‌روند.
خبرنگاران، سفیران صادق و راویان مجاهد همواره در راه دست یابی به حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی اهتمام می‌ورزند و این خصایص امروز به عنوان سندی افتخار در تارک اصحاب رسانه و قلم همچون نگینی خواهد درخشید .
ضمن پاسداشت و ارج نهادن به مقام این قشر فرهیخته بی مزد و منت در جهت احیای حقوق مردم و بیان خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان افسران جبهه تبیین روز خبرنگار را به مجموعه اصحاب رسانه استان فرهنگ خیز کهگیلویه و بویراحمد در رسانه های مختلف خبری خبرگزاری ها ، پایگاه خبری نشریات مکتوب و مجازی و همچنین تلاشگران در رسانه ملی تبریک و مراقب قدردانی و قدرشناسی از همه ی تلاش های خبرنگاران دلسوز استان را که در همه ی عرصه ها در سرما و گرما در سیل و زلزله و … همپای مردم و کمک کار واقعی مسولین بوده اند نثار وجود فرهیختگان و فرزانگان نماییم.




نظرات کاربران