در حال بارگذاری ...
...

اجرای نمایش «هیدرا» در یاسوج

نمایش «هیدرا» به نویسندگی و کارگردانی بابک جمشیدی تولید قرارگاه شهید آوینی و موسسه هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کهگیلویه و بویراحمد: «هیدرا» به نویسندگی و کارگردانی بابک جمشیدی تولید قرارگاه شهید آوینی و موسسه هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد از روز پنجشنبه 19 تا 24 شهریور 1403 در پلاتوی حسین پناهی میزبان علاقمندان به هنر تئاتر است.

بابک جمشیدی خلاصه نمایش را چنین بیان کرد: مرگ به سراغ نویسنده آمده و همسایگان نویسنده که از اقشار مختلف جامعه هستند در کوشش اند تا مرگ نویسنده را به تعویق بیاندازند.

بابک جمشیدی کارگردان نمایش یادآور شد که در این اثر نمایشی بابک جمشیدی، سارا حسن زاده، محمد آصفی، دانیال فرزامی فر، سید امیدرضا اکبریان، فاطمه اتابک، سپهر جامی و بیتا جعفری ایفای نقش نمودند.

سایر عوامل نمایش عبارتند از: طراح صحنه میلاد خسروی روش، طراح و اجرای گریم سعیده مرادیان، طراح نور: فرزاد آذرشب، دستیار کارگردان : مازیار شفاهی، منشی صحنه و مدیر سالن: فتانه اعتمادی مقدم، عکاس: کیوان کیانی و حسن فتاحیان، طراح پوستر و بروشور حدیث سلیمی