در حال بارگذاری ...

ضیافت افطاری هنرمندان نمایش شهرستان بویراحمد در یاسوج برگزار شد

رئیس انجمن هنرهای نمایش استان گفت: این ضیافت به مناسبت ماه مبارک رمضان در چهارشنبه شب همزمان با نوزدهم رمضان با حضور استاندار و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، معاونین اداره ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، و مسئولین انجمن های فرهنگی و هنری استان، همچنین جمعی از مسوولین استانی  و هنرمندان نمایش شهرستان بویراحمد و اصحاب رسانه،  در مجتمع ستاره شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش تئاتر کهگیلویه وبویراحمد، رئیس انجمن هنرهای نمایش استان گفت: این ضیافت به مناسبت ماه مبارک رمضان در چهارشنبه شب همزمان با نوزدهم رمضان با حضور استاندار و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، معاونین اداره ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،  مسئولین انجمن های فرهنگی و هنری استان، همچنین جمعی از مسوولین استانی  و هنرمندان نمایش شهرستان بویراحمد و اصحاب رسانه،  در مجتمع ستاره شهر یاسوج برگزار شد.

اردشیر کیانی  افزود: مدعوین پس از برگزاری مراسم معنوی نماز جماعت، در جمعی صمیمانه افطار کردند.

وی اضافه کرد : در این ضیافت، در نشست صمیمانه با استاندار، ضمن تقدیر و تشکر از حضورشان، خواستار توجه بیشتر مسئولین استانی به انجمن هنرهای نمایش استان شدند، که در این خصوص استاندار قول همکاری و مساعدت در حوزه سخت افزاری نمایش را دادند.

در پایان این مراسم دکتردهبانی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان،  از حضور هنرمندان و کلیه ی حاضرین در جلسه تشکر و قدردانی کردند.

 




نظرات کاربران