در حال بارگذاری ...
در یاسوج برگزار شد

رونمایی از پوستر ششمین جشنواره ملی آئین های نمایشی، نقالی و پرده خوانی در فرهنگ رضوی

با حضور مدیرکل و معاونت هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد پوستر ششمین جشنواره ملی آئین های نمایشی، نقالی و پرده خوانی در فرهنگ رضوی در یاسوج رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پورتال تئاتراستان کهگیلویه و بویراحمد،با حضور مدیرکل و معاونت هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد پوستر ششمین جشنواره ملی آئین های نمایشی، نقالی و پرده خوانی در فرهنگ رضوی در یاسوج رونمایی شد.

رضا دهبانی پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: برگزاری این جشنواره فرصتی مناسب و بستری ارزشمند برای ترویج فرهنگ رضوی در استان است که در ادوار گذشته نیز با استقبال خوب هم استانی ها همراه بود.

دهبانی پور بیان کرد: جشنواره در بخش های نقالی،پزده خوانی و نمایش خیابانی از ٧ لغایت ١٠ مرداد سالجاری در یاسوج برگزار می شود.

ایشان افزودند: برگزاری جشنواره رضوی یکی از ظرفیتهای دینی و مذهبی استان است و تاثیر مطلوب و در خور این جشنواره نیازمند همکاری و تعامل همه مسئولان استان است.

گفتنی است ششمین جشنواره سراسری آئین های نمایشی، نقالی و پرده خوانی در فرهنگ رضوی از سری برنامه های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است که از تاریخ ٧ تا ١٠ مرداد ماه ٩٦ در یاسوج برگزار می شود.

رئیس انجمن هنرهای نمایش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:  این جشنواره هرساله توسط انجمن هنرهای نمایش استان برگزار می شود.

 

 




نظرات کاربران