در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر آسمان لنده

اجرای نمایش خیابانی «فاصله اجباری» در لیکک

نمایش خیابانی «فاصله اجباری» به نویسندگی یاسر خالقی و کارگردانی فضل الله باقری توسط هنرمندان توان یاب گروه تئاتر آسمان لنده در میادین و پارک های شهر لیکک روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کهگیلویه و بویراحمد: نمایش خیابانی «فاصله اجباری» به نویسندگی یاسر خالقی و کارگردانی فضل الله باقری از 8 تا 12 آبان ماه 1402 در شهر لیکک از شهرستان بهمئی اجرا شد.

این نمایش که تود لیگروه هنری آسمان لنده به سرپرستی یاسر خالقی است، از چهارشنبه ۱۰ آبان تا جمعه ۱۲ آبان ماه هر روز در دو سانس ساعت های ۱۶ و 

19 در نقاط مختلف شهرستان بهمئی اجرا می‌شود.

در خلاصه نمایش «فاصله اجباری» آمده است: روایتی متفاوت توسط دو کودک از زندگی پدر و مادر خود و اختلافات آنها که منجر به جدایی آنها شده است و این دو کودک به زبان کودکی خود دنبال راه حلی برای آشتی و برگشتن پدر مادرشان هستند.

در این نمایش حمیدویسی، فضل الله باقری، معصومه جهانپور و یاسرخالقی به ایفای نقش می‌پردازند.

سایر عوامل نمایش خیابانی «فاصله اجباری» عبارتند از: موسیقی: سروش حسن پور، طراحی لباس: افضل خرمی، طراحی فضا : حسین صدری، پوستر و بروشر: سمیه خرمی، عکاس: ام البنین محتشم.

 




مطالب مرتبط

انجمن هنرهای نمایشی خبرداد

اجرای نمایش خیابانی «معرکه» در لنده
انجمن هنرهای نمایشی خبرداد

اجرای نمایش خیابانی «معرکه» در لنده

نمایش «معرکه» تولید تئاتر بچه های مسجد توسط هنرمندان گروه تئاتر آسمان به کارگردانی یاسر خالقی با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان در مساجد، مدارس و میادین شهر لنده، روستاهای ایدنک، سرآسیاب و مال ملا به روی صحنه رفت.

|

نمایش آیینی «سفر به خورشید» برگزیده ششمین جشنواره ملی آسمان هشتم شد

نمایش آیینی «سفر به خورشید» برگزیده ششمین جشنواره ملی آسمان هشتم شد

نمایش «سفر به خورشید» به نویسندگی و کارگردانی یاسر خالقی محصول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در ششمین جشنواره روستایی و عشایری آسمان هشتم موفق به دریافت لوح نمایش برگزیده این جشنواره شد.

|

نظرات کاربران