در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر هلیا

نمایش «خونابه» در یاسوج اجرا شد

نمایش «خونابه» تولید تئاتر هلیا به کارگردانی فرشاد حمیدی با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان در پلاتو حسین پناهی یاسوج به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کهگیلویه و بویراحمد، نمایش «خونابه» به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی فرشاد حمیدی تولید تئاتر هلیا با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان از 29 آبان تا 8 آذرماه 1402 ساعت 19.30 در پلاتو حسین پناهی یاسوج به روی صحنه رفت.

در خلاصه نمایش آمده است: خونابه، پیش درآمدی از یک دوگانگی به نویسندگی احسان فلاحیان می باشد و در آن مسئله انتخاب و پیامدهای انتخاب توسط گروه اجرایی به نمایش گذاشته شد. خونابه قصه ی دنیا و جهان و چالش های که در زندگی مشترک دارند، چالشهای که پیرامون بدنیا آمدن نوزادانشان سر راهشان هست.

در این نمایش امیرحسین رفیعی، میلاد خسروی روش، زینب یزدانشناس، زینب راستگویان به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

سایر عوامل نمایش عبارتند از دستیار کارگردان و مدیر صحنه علی اکبر ظفرپور، طراح نور پویا انصاری، منشی صحنه آرزو فروتن، عوامل صحنه بامداد حمیدی، محمدرضا حمیدی، سپهر جامی، ابوذر حمیدزاده، وحید شفیعی، هوشنگ ظفرپور و ایوب پناهی، بازیگردان پوریا نیک اقبالیان، ساخت و اجرای موسیقی اسماعیل خرم، طراحان صحنه فرشاد حمیدی و حمید یزدانی اصل، طراحی و دوخت لباس زهرا امانی، طراح بروشور و پوستر اسماعیل مدبرمقدم، طراح رقص زینب ایمانی، طراح گریم محمد حداد پور، روابط عمومی و رسانه پژمان امیرنژاد، مشاور کارگردان حمزه نام آور و عکاس رخشا قاسمی.




مطالب مرتبط

انجمن هنرهای نمایشی خبرداد

اجرای نمایش خیابانی «معرکه» در لنده
انجمن هنرهای نمایشی خبرداد

اجرای نمایش خیابانی «معرکه» در لنده

نمایش «معرکه» تولید تئاتر بچه های مسجد توسط هنرمندان گروه تئاتر آسمان به کارگردانی یاسر خالقی با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان در مساجد، مدارس و میادین شهر لنده، روستاهای ایدنک، سرآسیاب و مال ملا به روی صحنه رفت.

|

نمایش آیینی «سفر به خورشید» برگزیده ششمین جشنواره ملی آسمان هشتم شد

نمایش آیینی «سفر به خورشید» برگزیده ششمین جشنواره ملی آسمان هشتم شد

نمایش «سفر به خورشید» به نویسندگی و کارگردانی یاسر خالقی محصول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در ششمین جشنواره روستایی و عشایری آسمان هشتم موفق به دریافت لوح نمایش برگزیده این جشنواره شد.

|

پیام سید صالح زینی پور برای روز ملی هنرهای نمایشی

تئاتر هنر درمانگر و ژرف نگری با صحنه‌ای کوچک است
پیام سید صالح زینی پور برای روز ملی هنرهای نمایشی

تئاتر هنر درمانگر و ژرف نگری با صحنه‌ای کوچک است

سید صالح زینی پور نویسنده و کارگردان پیشکسوت تئاترگفت: تئاتر این هنر درمانگر و هنر کشف و مکاشفه و ژرف نگری با صحنه ای کوچک اما به بزرگی یک جهان و به بلندای یک تاریخ...

|

نظرات کاربران