در حال بارگذاری ...
...

از سوی دبیرخانه سی‌وششمین دوره

جدول بازبینی نمایش‌های تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد

از سوی دبیرخانه سی‌وششمین دوره

جدول بازبینی نمایش‌های تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد

جدول زمان بندی بازبینی نمایش‌های متقاضی حضور در سی‌وششمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد از سوی دبیرخانه جشنواره منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کهگیلویه و بویراحمد، طبق جدول منتشر شده سی وششمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد ، بازبینی‌ آثار متقاضی در جشنواره به مدت 4 روز و از روز جمعه 27 مهرماه در شهرهای یاسوج، سی سخت، گچساران، لیکک و دهدشت انجام می‌شود و نمایش‌های زیر مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.

جمعه 27 مهرماه، نمایش‌های «مشق شب» به کارگردانی: حمید قیصرپور از سی سخت، «هیدرا» به کارگردانی: بابک جمشیدی از یاسوج، «پلاپلاهای مادری که شاید شاعر بود» به کارگردانی: سید صالح زینی پور از یاسوج، از یاسوج و سی سخت مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.

 شنبه 28 ماه نمایش‌های «تا دکمه های تنت را ببندم» به کارگردانی مشترک: محمد پورفریحی و مرتضی یزدانخواه، «خطر سقوط» به کارگردانی محمد دشتی و «جدول ضرب و شتم» به کارگردانی: داود پارسا و «طعم گس مرگ» به کارگردانی: امیر پالش از گچساران مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.

همچنین در روز سوم بازبینی یک شنبه 29 مهرماه نمایش های «چهل تیکه خواب» به کارگردانی: حمزه نام آور از دهدشت، «دخمه ای در زمین خدا» از  لیکک، «بیجِن» به کارگردانی مهرداد علی پور از گچساران مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.

در پایان روز چهارم بازبینی آثار متقاضی دوشنبه 30 مهرماه نمایش های «غروب باغ زردالو» به کارگردانی عباسعلی روشنک، «ضجه های شهر متروک» به کارگردانی آیت کاظمی، «به وقت ترنج» به کارگردانی اردشیر کیانی، «مرگ مولف» به کارگردانی حسن داورپناه و «هزار شلاق» به کارگردانی مصطفی لاهوتی نژاد از یاسوج مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.

 سی و ششمین جشنواره تئاتر استانی با دبیری امین درخشان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از  20 تا 23 آبان 1403 برگزار خواهد شد.