در حال بارگذاری ...
...

همزمان با دهه کرامت برگزار شد

شب‌های فرهنگ رضوی با چاشنی تئاتر صحنه‌ای و خیابانی

همزمان با دهه کرامت برگزار شد

شب‌های فرهنگ رضوی با چاشنی تئاتر صحنه‌ای و خیابانی

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری ویژه برنامه دهه کرامت با عنوان شب های فرهنگ و هنر رضوی و محوریت سیاست های جوانی جمعیت در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کهگیلویه و بویراحمد؛ امین درخشان مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شب های فرهنگ وهنر رضوی عنوان برنامه ای است که در ایام دهه کرامت به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیناد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و انجمن های فرهنگی و هنری استان با موضوع تبیین سیاست های جوانی جمعیت برگزار خواهد شد.

درخشان اظهار کرد: شب های فرهنگ و هنر رضوی از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت 1403در تالار روباز امام رضا (ع) و پلاتو حسین پناهی اداره کل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

وی گفت: در این جشن که به مدت سه شب برگزار خواهد شد هرشب برنامه های متنوعی از جمله اجرای نماش های خیابانی آیینی و صحنه ای، موسیقی، سرود، مولودی خوانی، تجلیل از روج های هنرمند و مسابقه توسط هنرمندان استان اجرا خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف از جشن فرهنگ و هنر رضوی، عرض ارادت به آستان خورشید هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و ایجاد شور ونشاط اجتماعی است.